Domů | průmyslový design | game design | CAD-CAM | zájmy | kontakt | fuzzy?

 

 

 

Curiculum vitae:

Jiří Vratislavský

 ZŠ,  SUPŠ,  LNH a.s.,  LPH s.r.o, Advanced Plastics s.r.o.,  VOLKE

curiculum software:

OS: DOS, Solaris, Windows

3D real-time: Quest3D, Petr

2D/3D konstrukce: Cadkey, Duct, PowerShape, Pro/Engineer, Rhinoceros, ICEM Surf

3D modelování a animace: Cinema 4D, BodyPaint, 3D Studio MAX

CAM: Surfcam, Roland Modela

Kreslení: Corel, Zoner Callisto, Paint Shop Pro, ADOBE Photoshop

 fuzzy3D.com grafika, design a fotky






muj kanal na YouTube






Moje nejnovější obrázky na Shutterstock:

Moje nejprodávanější obrázky na Shutterstock:

2.10.11- Můj první publikovaný Androidí prográmek na marketu. Především pro sledování kvality a kompatibility 3D na mobilech. Perfektní jsou statistiky pro developery.


Test webplayeru Unity. Ovládání- "W"A"S"D" nebo šipky. Demosoubory od autorů Unity.


1.1.2010- Update za poslední roky. Programování pro iPhone ve 3D v Unity, nové konvice pro Helios, LuxRender test.


26.5.07- Koupelna už nějak vypadá, takže vstupte.

23.3.07- Do prodeje se dostala konev fy. HELIOS.

21.1.07- lightmap test.

První krok k zobrazování architektury (v reálném čase).


4.12.06- Peugeot design contest 2007

interiér

exteriér

31.10.06- Děkuji týmu Visual Computing Lab za možnost použít jejich 3D model "Minerva of Arezzo" pro další test zobrazování. Jde o 3D model oskenovaný z reálné sochy.

Tento model má 1 619 194 trianglů, je to asi 24MB dat ke stažení. Je potřeba Windows XP, pokud možno poslední DirectX a Internet Explorer (bohužel ne FireFox nebo Mozillu). A taky rozumný hardware- nějaká herní videokarta.

 


29.10.06- zkouším něco udělat pro Peugeot Design Contest a taky "the radical radiator of the future" na designboom.

Koupelna by se měla realizovat v zimě, Mirkova firma má hodně práce.

Průběžné shrnutí zkušeností s Quest3D: Prozatím nejrychlejší zobrazování obrovského počtu polygonů na webu jaké jsem zkoušel a viděl, bohužel zatím nejede pod FIREFOXEM. Taky u zákazníka se starším notebookem s ATI videokartou byl problém s maximálním počtem zobrazovaných polygonů. Ale výsledek byl velmi velmi dobrý.

Quest3D dosavadní testy:
  1.  Testovací stránka Quest3D
  2.  Druhý test
  3.  Třetí test
  4.  476 927 trianglů
  5.  1 742 828 trianglů, pozor- 24 MB dat.
  6.  Anička
  7.  kostka (animace, interakce)
  8. Minerva

 

 Budu se snažit koupit verzi která má .exe protože se Quest3D vyplatí (jakmile dostanu svolení, ukážu moje komerční využití za tento rok). Bohužel fima změnila cenovou politiku a nejlevnější verze teď stojí 999,- EUR. Ale má právě možnost publikovat do .exe a některé poměrně podstatné nové příkazy.

1.10.06-              

3.8.06- našel jsem ještě nějaké staré pokusy v Petrovi- raketoplán, ještě jeden raketoplán a globus.

Ukončena soutěž "dům" na 3Dsoftware. Více na stránce o průmyslovém designu.


10.7.06- Test panorama prohlížeče tu.

 


Můj průmyslový design- návrh spotřebního zboží.

CAD-CAM, aneb práce konstruktéra a technologa

 IndustrialDesignPro navrhování průmyslového designu používám konstrukční software umožňující dokonalou definici povrchu objektu- na rozdíl od game designu tedy plošné (NURBS) a objemové modeláře. Hladkost povrchu modelu je podstatná pro přípravu výrobků pro sériovou výrobu. Nelze tedy (většinou) použít polygonové modelování.

IndustrialDesignPrvní skici sice dělám většinou tužkou od ruky, ale co nejrychleji přecházím do počítače který mi dává mnohem větší volnost ale zároveň umožňuje od začátku si hlídat ostatní návazné díly- umístění, proporce a funkčnost popřípadě analyzovat kinematiku.

 

CAD-CAMZačal jsem jako kreslič a následně konstruktér forem pro vstřikování plastů.

CAD-CAMPotom jsem pracoval jako CAM technolog, tedy na specializovaném software jsem připravoval dráhy pro řízení obráběcích strojů.

CAD-CAMVzhledem k objemu práce a velikosti naší firmy nyní pouze připravuji data pro lidi kteří počítají data pro CNC mašiny. Dělám tedy CAD technologii.

 

Snažím se i o game design, tedy počítačové hry.

Download

GameDesignGame design je pro mne navrhování, programování a především grafika a modelování. Samozřejmě také ve 3D, tedy trojrozměrně (pokud nepočítám čas (animaci) jako poslední dimenzi našeho čtyřrozměrného vesmíru).

GameDesignŘekl bych že to je náročnější než průmyslový design. Nejdřív dobrý nápad, potom vymyslet vlastnosti jednotlivých elementů, celé to programovat a mezi tím modelovat a kreslit- připravovat grafiku. Ufff.

GameDesignJeště že jsem během těch let hraní si s počítači našel kvalitní nástroje které mi vyhovují. Věř, že to nebylo jednoduché. Nabídka je velká.

 

Aktuální stav:

Po hromadě hodin strávených modelováním, programováním a kreslením jsem s tím skončil. Nemohu se rovnat s lidmi kteří jsou chytřejší a pracují v týmech......

Částečně dokumentovaný vývoj hry (video):

 

Pokusy. Mám dojem že editovatelné v Petrovi (programy(.exe)):

Hra Penguins. Hra oops. Ta třetí- nedodělaná. F9 přepíná oblohy. Třetí hra je otevřená pro editaci v Petrovi.

Domů | průmyslový design | game design | CAD-CAM | zájmy | kontakt | fuzzy?

© 2004-2010 Jiří Vratislavský všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu fuzzy3d.com je výslovně zakázáno bez písemného souhlasu.
poslední aktualizace 02. 10. 2011